نیمار: برزیل به یک بازیکن متکی نیست

 

نیمار، ستاره تیم ملی برزیل عنوان کرد که سلسائو به یک بازیکن وابسته نیست.


 

به گزارش "ورزش سه"، برزیل پس از پیروزی 1-0 مقابل کاستاریکا، شب گذشته موفق شد 4-1 آمریکا را شکست دهد. این در حالی بود که پیش از ورود نیمار، برزیل 1-0 پیش بود و با به میدان آمدن او، 3 گل در 15 دقیقه به ثمر رساند که دو گل آن را نیمار زد. حال ستاره بارسلونا عنوان کرد که برزیل به یک بازیکن متکی نیست.

او گفت:" فکر می‌کنم برزیل بازیکنان فوق‌العاده ای دارد که می‌توانند هر غیبتی را پر کنند. برزیل هیچگاه متکی به یک بازیکن نبوده و تنها می‌توانم به تمام بازیکنان برای عملکرد خوبمان در دو بازی اخیر تبریک بگویم. داگلاس کاستا برای بایرن و برزیل عالی کار کرده است. او کنار مارسلو خیلی خوب بود. او می‌تواند تاثیر گذار باشد. اینجا هستم که به تیم کمک کنم. دوست دارم در زمین باشم و بازی کنم. همیشه برای مربی اماده ام و هر وقت به من بازی برسد، بهترین عملکردم را خواهم داشت و سعی می‌کنم با گلزنی به تیم کمک کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:29 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.